2012/01/13
autor: Dymitr Romanowski
kategorie: Branding, Cases, Trendy

Styczeń przynosi kilka zmian w świecie marek, a my – szybki przegląd nowinek w identyfikacjach wizualnych. Belkin, Universal, Paramount…

People Inspired Products – taki przekaz zawarli twórcy w nowym logo Belkina. Marka chce podkreślić, że inspiruje się ludźmi. Autorem nowego systemu identyfikacji Belkina jest agencja Wolff Olins.

Od siebie chcemy dodać, że za każdą technologią stoją ludzie i brawa dla Belkin, że postanowili oprzeć się na tej idei. Bardzo dobrze to widać na animacjach znaku przygotowanych przez Belkin.

Universal odświeżyło swoje logo z okazji 100. rocznicy swoich narodzin. Nowe logo studia widzowie zobaczą na ekranach wiosną tego roku. Wcześniej, z okazji swojego stulecia w 2012, swoje logo zaprezentowało studio filmowe Paramount. Niesamowite, jak tym studio udało się spędzić obok siebie tyle czasu. ;)

Brak komentarzy do "Stare na nowe: piątkowy przegląd rebrandingów"
© 2009 by TheStory Digital Branding