2011/05/23

TheStory_dla_NIMOZ

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów zarządza wiedzą o muzeach i zbiorach publicznych, wyznacza standardy w polskim muzealnictwie, zajmuje się odzyskiwaniem utraconych przez polskie muzea zbiorów. Mieliśmy 3 tygodnie na stworzenie serwisu korporacyjnego, który opowie o działalności instytutu.

Zadanie: w 3 tygodnie zbudować serwis korporacyjny, który opowie o intensywnej działalności NIMOZ, zaprojektować kanał YouTube i kanał na Facebooku. Wykonać aplikację do zarządzania powitalną zakładką Instytutu na jego stronie na Facebooku.

Na swojej stronie internetowej NIMOZ opowiada o każdym aspekcie swojej działalności. Naszym zadaniem było przeniesienie systemu identyfikacji w środowisko serwisu www, zaprojektowanie i uruchomienie serwisu przed oficjalną premierą nowopowstałej instytucji.
01_TheStory_nimoz_web

Projektujemy zestaw ikon i banerów dla serwisu.
02_TheStory_nimoz_banery

Przygotowujemy projekt kanału YouTube, który następnie wdrażamy.
03_TheStory_nimoz_youtube

Pracujemy nad Facebookiem. NIMOZ korzysta z naszej aplikacji brandsocial.pl przy pomocy, której może zarządzać treścią zakładki witającej nowych i obecnych fanów.
04_TheStory_nimoz_facebook

Jeden komentarz do "NIMOZ: serwis korporacyjny, YouTube, Facebook"

Perfecto!

Dodany 2011-06-06 09:21:42 przez Gal Anonim
© 2009 by TheStory Digital Branding