2011/04/26
autor: Dymitr Romanowski
kategorie: Branding, Digital, News

Publikujemy kolejną pracę wykonaną dla BNA. Tym razem Sygma Bank zdecydował się na re-branding swojej marki, w komunikacji której dużą rolę odgrywa internet.

Nie publikujemy wszystkich prac w ramach tego projektu, bo nie wszystko da się zilustrować. Ale powiemy o najważniejszym. Sygma Bank jest kolejną firmą w Polsce, której pojęcie digital brandingu i strategii internetowej nie jest obce. Wspólnie pracowaliśmy nad strategią online marki, a także nad jej re-designem w internecie.

TheStory_dla_BNA_Sygma_Bank_www

W efekcie powstał szablon stron głównej banku, który pokazuje zastosowanie nowego systemu identyfikacji marki w internecie. Wymagane było zachowanie odpowiedniej typografii, przeanalizowanie kolorystyki, zasad tworzenia buttonów, zasad pokazywania awataru marki – robota.

Serwis opowiada o produktach bankowych, do czego służą i w jakich punktach sprzedaży można z nich skorzystać. Sygma Bank oferuje kredyty konsumenckie podczas zakupów online i offline.

Brak komentarzy do "Wspólnie z BNA: internetowy re-design Sygma Banku"
© 2009 by TheStory Digital Branding