2010/06/22
autor: Dymitr Romanowski
kategorie: News, Social media

Blue Sky Travel

Według badań Google zrealizowanych przez TNS OBOP w 2009 roku Internet (71%) i rozmowy ze sprzedawcą (67%) to najlepsze miejsca do poszukiwania informacji o wycieczkach. Co się stanie, jeśli połączyć te dwa elementy, postanowiło sprawdzić razem z nami biuro podróży Blue Sky Travel.

Zadanie: zapewnić marce więcej fanów.

Zobacz online: facebook.com/BlueSkyPL
(zawartość strony jest aktualizowana przez pracowników Klienta)

Blue Sky Travel jest biurem podróży, które zdecydowało się na wykorzystanie Facebooka i Twittera do promowania własnej marki w społecznościach tych portali. Firma zajmuje się spełnianiem marzeń podróżników organizując wyjazdy do różnych zakątków świata. W odróżnieniu od innych biur podróży Blue Sky Travel podejmuje się nawet najtrudniejszych zadań, za co jest lubiane i polecane przez klientów.

Fani marki najbardziej lubią robić zdjęcia. Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy specjalną aplikację dla profilu marki na Facebook, która pozwala prowadzić konkursy fotograficzne dla fanów. W ciągu pierwszych 5 dni aplikacja zachęciła do bycia fanem marki 1 000 osób! W ciągu 3 tygodni przybyło razem 2 500 fanów.

W odróżnieniu od innych aplikacji, nasza ma własny CMS, który pozwala klientowi samodzielnie zarządzać aplikacją – tworzyć nowe konkursy, edytować regulamin, śledzić statystyki konkursu i tworzyć dowolne kategorie konkursowe. To wszystko klient może robić sam, bez naszego udziału.

aplikacja dla Blue Sky Travel

Efektywność naszych działań jest oceniana poprzez:
1. liczbę fanów na Facebook,
2. liczbę interakcji na Fan Page.

Brak komentarzy do "Blue Sky Travel zyskuje swoich fanów"
© 2009 by TheStory Digital Branding