2009/11/19
autor: Dymitr Romanowski
kategorie: News

Dajemy przyszłej mamie odpowiedzi. “Czy malinowy kolor wózka będzie pasował do mojego nowego samochodu? Czy wygodnie mi będzie go obsługiwać? Czy nie zajmie za dużo miejsca w mieszkaniu? Co z wygodą i zdrowiem mojego dziecka?”

Zadanie: przekazać na stronie wartości marki i wesprzeć sprzedaż produktów.

Zobacz online: www.bebecar.pl
(zawartość strony jest aktualizowana przez pracowników Klienta)


Pierwsze podejście do strony głównej. Szukamy dobrego samochodu. W końcu to BEBECAR.
pierwsze próby Bebecar.pl

Po odrzuceniu przez klienta kilku wersji, powstaje szablon strony głównej, który obecnie wygląda tak.

strona główna bebecar.pl

Rozwiązujemy problem z pokazywaniem na ekranie całej kolekcji. Zakładamy, że na stronie trzeba będzie pokazać nieograniczoną liczbę produktów różnych kategorii i nieograniczoną liczbę kolorów. Każdy znajdzie to, czego szuka. Projektujemy informacje o produktach i kierujemy ruch użytkowników do sklepów sprzedających produkty Bebecar.

Produkty Bebecar

Rysujemy ikony, które pomogą przedstawić różnice pomiędzy funkcjami wózków dziecięcych i banery zajawiające ważne działy strony.
ikonki i banery bebecar.pl

Kilka słów o wynikach po pierwszym miesiącu działania nowej strony (na podstawie testu porównawczego Google Analytics):
a) wskaźnik odrzuceń na poziomie 22,99%, podczas gdy wskaźnik konkurencji wynosi śr. 47,08%
b) odsłony strony +85,87% lepiej od konkurencji
c) śr. czas spędzony na stronie +60,71% lepiej od konkurencji.
Brak komentarzy do "Bebecar z nową stroną internetową"
© 2009 by TheStory Digital Branding