Dajemy przyszłej mamie odpowiedzi. “Czy malinowy kolor wózka będzie pasował do mojego nowego samochodu? Czy wygodnie mi będzie go obsługiwać? Czy nie zajmie za dużo miejsca w mieszkaniu? Co z wygodą i zdrowiem mojego dziecka?”
Zobacz online: www.bebecar.pl
(zawartość strony jest aktualizowana przez pracowników Klienta)
Pierwsze podejście do strony głównej. Szukamy dobrego samochodu. W końcu to BEBECAR.

Po odrzuceniu przez klienta kilku wersji, powstaje szablon strony głównej, który obecnie wygląda tak.
Rozwiązujemy problem z pokazywaniem na ekranie całej kolekcji. Zakładamy, że na stronie trzeba będzie pokazać nieograniczoną liczbę produktów różnych kategorii i nieograniczoną liczbę kolorów. Każdy znajdzie to, czego szuka. Projektujemy informacje o produktach i kierujemy ruch użytkowników do sklepów sprzedających produkty Bebecar.
Rysujemy ikony, które pomogą przedstawić różnice pomiędzy funkcjami wózków dziecięcych i banery zajawiające ważne działy strony.
a) wskaźnik odrzuceń na poziomie 22,99%, podczas gdy wskaźnik konkurencji wynosi śr. 47,08%
b) odsłony strony +85,87% lepiej od konkurencji
c) śr. czas spędzony na stronie +60,71% lepiej od konkurencji.